Selv om det heldigvis er mye igjen av sesongen, og lenge til vinteren, så er den plutselig over oss igjen, og da er det kjekt å ha noe å se frem til.
Undertegnede og Per Erik hadde en fin-fin tur til syden sist mars, og vi satser på å gjenta denne turen på tilsvarende tidspunkt neste år. Men vi vil gjerne ha med oss flere!
Her er det viktig å skille mellom
1. De som har lyst
og
2. De som får lov
La meg ta et eksempel: Ole Marius kan definitivt svare "ja" på 1., men om han skal være ærlig med seg selv så må han antakeligvis svare "nei" på 2.
Her er det altså viktig å kunne svare "ja" på begge punkt.
For de som savner rolig kjøring på fellestreningene kan vi trygt si at en tur til syden er rette stedet. Her er det fokus på mengdetrening, lange turer, mil i beina og god stemning. Ingen støting, ingen rykk og napp, rett og slett bare fine langturer i et fantastisk klima og på flotte veier. Om noen trives best på MTB, så vi uendelige løyper der vi syklet. Vi satt på setet mellom 4-7 timer daglig, og gjorde unna mange mil og høydemeter. Det vil selvfølgelig være anledning til å kjøre kortere turer, og lengre turer for de som ønsker det.
Jeg tviler på at hverken Per Erik eller meg er interessert i å ta på oss full organisering, men vi vil antakeligvis banke igjennom en dato, og selvsagt ha forslag til daglige turer og andre anbefalinger som sykkelleie og slikt, og så kan de som vil hive seg med. Passer det seg sånn er det selvsagt også mulig med felles bolig/bosted, men om noen ønsker å reise med familie eller andre, og kun være med å sykle noen dager kan dette også fint gjennomføres.
I første omgang er dette bare en liten sjekk for å lodde stemningen, så de som kan tenke seg å bli med på dette må gjerne melde sin interesse her (selvsagt ikke noe forpliktende). Sannsynlig tidspunkt er midten av mars, da er en passe lei av vinteren hjemme og får en god oppkjøring til sesongen.

Reply With Quote